Still in the past

Idag hände det för första gången (och förmodligen inte den sista) att jag skrev att jag var 14 år, sen märker man det och ändrar det till rätt. Kommer att ta ett tag innan man vänjer sig vid att man är 15.
Har inte suttit vid datorn på ca en veckan vilket är rätt så skönt ändå.
Hade även matte prov och det gick väl så där. Kunde inte 2 st utav 10 uppgifter, och jag antar att den sista var fel också. Men jag satsar i alla fall på betyget D på detta prov då jag inte pluggade något alls så jag får ju skylla mig själv.
Inom snar framtid kommer bilderna från födelsedagsmiddagen upp! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!