OKEJ JAG HAR TRÅKIGT!?

SENASTE
Du fick SMS av? - Gustav
Du kysste? - V
Du kramade? - Typ, Emma eller nån
Kompisen du träffade? - Ida pida
Filmen du såg? - Charlie s.t Cloud
Låten du lyssna? - The way We Get By - Spoon
Alkoholdrycken du drack? - Non
Personen som skrev åt dig på fbchatten? - Linus

DITT 2011
Gjorde du något du verkligen ångrar? - ja.
Blev du kär? - Nja
Hade du ett förhållande? - Nej
Hur var sommaren 2011? - Så där
Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - Kanske, kanske inte
Vad saknade du 2011 som du vill ha 2012? - JÄTTE ROLIGT OCH EN MOPPE! :D:D
Bästa minnet från 2011? - Vet inte
FAVORIT
Film? - Breaking Dawn!
Årstid? - Sommar
Serie? - Gossip Girl, 90201, OC
Kändis? - Justin Bieber. Jag skäms inte! Jag lovar.
Bok? - Breaking Dawn och Genom dina ögon
Färg? - Svart. Jag är inte alls tråkig.
Maträtt? - Hm... Kina mat? D:
Stad? - Har ju varit på så många ställen också?! Neej. Vet inte. Stockholm kanske.
Artist? - Justin Bieber igen ;D;D;D;D
Band? - The Script och The Fray
KÄRLEK
Har du ett förhållande? - Nej
Älskar du någon på riktigt just nu? - Mina vänner!
Tror du på distansförhållanden? - Nä
Ska man vara kär i personen man har sex med? - Ja.
Hur många gånger har du varit kär? - Vet inte vad jag ska räkna som kär
Hade du kunnat bo ihop med den du är ihop med? - Kanske det kanske. Inte nu men sen, aaa.
Gillar du romantik? - Gulligt gulligt
Har du kysst en kompis? - Ne

FRÅGOR & SVAR
Vad är det första du gör när du vaknar? - Kollar om jag fått något sms :D
Vill du ha barn i framtiden? - Jadå
Hade du kunnat adoptera bort? - Ja
Har du en blogg? - Nej jag gör inte heller det här i bloggen
Isåfall, varför bloggar du? - För att fördriva tiden, yeah
Har du ett rykte efter dig? - Vet ej, tror inte det
Snusar eller röker du? - Aldrig.
Ditt humör för tillfället? - Trött
Har du piercingar eller tatueringar? - Örhängen om det räknas??
Gillar du skolan? - Tveksamt. Ångest, ångest och ångest.
Vad har du för hårfärg nu? - Kanske brunt/rött??
Saknar du någon just nu? - Tror inte det
Hur lång är du? - 165
Hur var du som barn? - Jag var söt. ;;* mm aa.
SORG & FARLIGHETER
Har du gråtit dig till sömns någongång? - Ja
Har du vaknat gråtandes? - Nej
Dricker du alkohol varje helg? - Nope
Har du tagit droger? - Big no
Skulle du kunna testa droger? - Nej!
Har någon varit otrogen mot dig? - Nej njej
Har du rymt hemifrån någong gång? - Försökte, misslyckades.
Är dina biologiska föräldrar skilda? - Ja
Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej
Har du varit i ett slagsmål? - Nä
Har du sett någon bli mobbad utan att du ingripit? - Ja, förlåt.
Har du mobbat någon? - Nej
Har du blivit riktigt sviken någon gång? - Ja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!