Can you take my picture?

SOm ni alla redan vet så har jag ingen vidare bra kamera. Den kan nämligen inte ta kort innomhus pga. att det krävs bra ljus för att en bild ska bli skarp och bra.
Jag håller därför på att spara till en Canon systemkamera som jag kommer att köpa i slutet av månaden eftersom att jag då har fyllt år plus fått lön och de 300 kr av barnbidraget som jag får, har redan 1700 kr sen jul. Dock vet jag inte vilken Canon jag ska köpa.
Står nog mellan någon av dessa:
Denna (Eos 500D) står högst upp på önskelistan men det verkar som att de tagit bort dom från alla affärer?? Varfööööööör.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!