Tiden rinner iväg

Satan vad fort tiden går. Såg nu att det var 5 dagar sedan senaste inlägget, känns som två dagar. Skönt att veckorna flyger förbi för jag vill ha jul NU!
Den här veckan är det lite småsaker som händer, idag var jag med Hannah, imorgon Viktor, onsdag är det cafémöte och fredag-söndag åker jag till pappa. Sen ska jag hinna plugga på det också, så tveksamt om det blir så mycket tid kvar till att blogga tyvärr.
Snön kom igår också, vet inte vad jag tycker om det, fint som satan men gud så jobbigt, blött och kallt det är.
Har dessutom fastnat för serien ''90210'', hur grymt som helst! Bör ses!
Puss och kram, ni är bäst!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!