Breaking Dawn Part 1

Kl 23 ikväll drar jag mig ner mot Folkets Hus för att kl 24 är det nattpremiär av den näst sista delen i The Twilight Saga. Jag kan säga att jag är ganska förväntansfull och jag vet redan nu att filmen kommer vara super bra med tanke på trailers och sånt. Nackdelen är ju att jag kommer ju vara jäkligt trött imorgon på skolan :p
Postat av: aamandaolivia.devote.se - foto mode vardag

sv: Åh den var verkligen grym alltså!! Nej ellerhur, över ett år kvar!!!! :( hoppas det går snabbt!



åh, det går typ inte att välja, men bröllopsscenen var så himla fin men den känslomässigaste scenen var när Bella inte klarade mer och ramlade ihop, och sedan när Jacob sprang ut från huset någon minut senare och bröt ihop. Då gjorde även jag det, hehe. Så det var nog min favoritscen även fast den var hemsk! Vilken var din då? :D

2011-11-16, 19:53:06 - URL: http://aamandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!