As long as we both shall live

Tänkte bara meddela att Breaking Dawn Part 1 var så jävla bra! (Ursäkta mina svordommar hela tiden men i det här fallet vet jag inte hur jag ska utrycka mig annars)
Kl 00:01 satt vi spikade i biostolarna nere i Söråker då filmen äntligen sattes igång efter över ett år av längtan och väntan! Jag rekomenderar att ni går och se den, för ni kommer inte bli besviken.
Okej jag erkänner att inget slår böckerna men det är ju sällan vi ser en film som är bättre än själva boken.
Från världens lyckligaste start till mörkt och blodigt mot slutet, jag ska inte säga mycket mer så jag avslöjar allt för er som tänkte se den.
Jag har inte en blekaste aning om hur jag ska kunna överleva tills nästa del kommer ut om hela 1 år! Varför så jäkla lång tid mellan filmerna då båda redan är inspelade och klara? Det är en fråga jag skulle vilja ha svar på. Varför inte göra som Harry Potter filmerna och visa dom med ett halv års mellanrum, det är tillräcklig enligt mig :)
Två bilder från Bella och Edwards smekmånad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!