It's friday, friday, gotta get down on friday

Hellloooo :):)

Måste bara säga att jag hatar Rebecka Black och hennes låt Friday, nu vet ni de!

Och förlåt för sämst uppdatering men har inte suttigt något vid datan förens nu.
Har också köpt min skolavslutningsklänning idag :D Ni får se den senare, ska även köpa en kort svart kavaj som jag ska ha över.

Just nu sitter jag och är så jävla mätt, ska gå och hoppa i mjukisbrallorna och sen om nån timme blir det Big Brother på tv:n, har suttit och kollat igenom veckans program nu också. Sen så måste jag säga att jag saknar Julia och Lisa skit mycket, dom har åkt till cypern och kommer inte hem förens nästa helg, så jag kommer ju ha bara lite tråkigt :):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!