Yesterday - Bio




Dun dun dun, 23 mars, se upp! ;)


Resturang


Har ju också lämnat in min kära x10 på lagning, för den tog inte laddaren. Så nu får jag ha min gamla DÅLIGA samsung med världens repigaste skärm (Y) :)

Postat av: stephanie

hej jag är en av tjejerna som jaden ringde han ringde till mitt nummer :) !

jag såg att du hade skrivit något om hur han ringde, jag kan förklara haha bara om du vill veta du behöver ej läsa, men så här var det en som heter jordynwoods på twitter hon känner typ jaden hon tweetade att man skulle tweeta sitt nummer till henne så skulle jaden ringa tursamma fans och så gjorde jag det och då ringde han oss :D

2011-03-13, 14:47:41 - URL: http://stephanieeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!