Never let you go

Hallå där! :)

Idag hade jag damp typ hela matte lektionen och fick några återfall resten av dagen. NU vet ni de också!
Efter skolan var jag och Lisa med Julia hemma hos henne och jag och Lisa färgade ögonfransarna vilket ni redan har sett. Imorgon kommer uppdateringen suga för ska först till mormor och äta, sen klippa mig och sen följa med mamma till kusinerna. Får se om det blir nått inlägg. 
Nu ska jag iaf snart gå och duscha, kanske kolla på nå Glee avsnitt först. 
Vi hörs snart!

XOXO 

Postat av: Karro :D

svar: Jaru, stackars dom...



kul att du gillar vår novell!

du har väl inte glömt att episode 96 nu är ute? ;)

2011-03-22, 17:14:58 - URL: http://bbejber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!