Allt en tjej vill ha

Såg nyss på en film som gick på tv:n. I huvudrollen var Amanda Bynes ''Allt en tjej vill ha''. Och så klart i varje film finns de en snygg kille! Hans namn är Oliver James........ Oj oj oj. Han är med i en av mina favorit filmer ''Raise your voice'', Som jag sett några gånger :) Som Hilary Duff är huvudperson i. Undra hur många gånger jag sett den filmen igentlingen :p Så jäkla rörande och sångerna har så stor betydelse. Someonde watching over me är min absoluta favorit låt från filmen.. Dock är alla låtarna bra.

Han kan också sjunga :D Han har ingen speciell röst men duktig är han.

Postat av: Emma

ohh, i like him :D

Såg första gången från Raise your voice

2011-03-13, 16:51:11 -
Postat av: emma

glömde:

"you and me, cant you see, how our heart are one.."

2011-03-13, 16:52:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!