HALLOJ!

Är med Hannah nu. Vi var ute och knäppte blodiga kort för en stund sedan. Men eftersom att bilderna är för stora går dom inte att ladda upp här.. *SUCK!!!!!!!!!!* Nån som vet hur jag kan göra för att få upp dom ändå? Efter att jag varit ute tog jag en dusch, eftersom att hela jag var kletig med fake blod och sen hade jag varit ute i endast klänning och skor, haha. Finns inte så mycket mer att säga men de kommer nog nå mera inlägg lite senare. Se yaaaaaa! :D

Postat av: Anonym

tack!

vill bara inte att mina läsare ska må dåligt och att dom ska veta att dom har stöd i mig! :)

2011-01-19, 22:36:47 - URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!