Charlie St. Cloud

NU HAR JAG SETT DEN! :D:D:D Fyfan vad bra! Ni måste se den!??!?!! Har aldrig gråtit så mycke åt en film! Gud så bra! Handligen var så jäkla bra, kanske lite fantasy, out of the real liksom, men så grymt bra! Ni MÅSTE se den.. De va allt jag skulle säga! haha... KRAAAAAAAAAM


het het het <3 till och med som skadad.. ja, vad ska man säga...? SNYGG!?!
Postat av: Karro ;)

sv: ååååååh tack, vet inte riktigt vad jag ska säga... Super gulligt sagt av dig!<3



vet dock inte om jag kan hålla med om allt<3 Mest uppdaterade tror jag knappast imed att jag är ensam om denna bloggen och de flesta andra novellbloggar är minst 2 :)<3



tack tack tusen tack iallafall<3

2011-01-03, 22:41:52 - URL: http://bbejber.blogg.se/
Postat av: Anna

anna like! mahahaha

2011-01-06, 21:05:02 - URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!