Godnatt!

Säger godnatt nu, ska ta och duscha och sen lägga mig och läsa eller nått. Slänger in några vinterbilder, som jag tror jag inte lagt upp förut :)



Den första är tagen med min skitkamera men de va så jäkla fin den morgonen när jag gick till skolan. De andra är taget med Christers gamla Minolta..

Önskar verkligen att jag hade en systemkamera, tänk alla bilder man kunde knäppa då. Aja, en dröm som jag får fortsätta drömma ett långt tag till. ''Dream until your dream comes true'' eller hur var de nu?
Postat av: Karro :)

svar: haha, så bra! :D

2011-02-23, 09:35:08 - URL: http://bbejber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!