I brist på annat

Har för övrigt fått bilderna sen ungdomarnas julfest men orkar inte ladda upp dom idag så ni får dom till veckan :)

FAKTA

Smeknamn:
Inget
Bor: Söråker
Arbete: I café på Folket Hus (dock inte som anställd)
FAVORIT…

Färg:
svart, beige (haha tråkigt, javet..)
Plats: Har nog inget speciellt
Drog: Choklad och popcorn, GLÖMDE NÄSTAN Pringles! :)
Fordon: EEEEHEEEH bil? D: Jagvetinte
Film: Breaking Dawn part 1, lätt!
Djur: Misse katt
Affär: H&M
Serie: GOSSIP GIRL <3<3<3
Café: Hihi folkan så klart.
Skor: kilklack
BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Absolut inte.
Gnälla: Haha ja rätt så ofta
Skrika: Jaaa...
Sova: Aldrig, jag är en vampyr, daaah!
Drömma mardrömmar: Inte så ofta längre, mycket förut
Drömma sexdrömmar: Varje natt. Nej men, nej.
Försöka vara annorlunda: Nej, är väl mig själv.
Klä dig i svart: Byxorna är väl för det mesta (läs alltid) svarta, tröja ibland, då jag vill va tråkig :)
Hata folk: Om de är värd att hata, så ja.
Lita på folk: På de närmsta vännerna så klart
NÄR…

Åt du senast:
För några timmar sedan
Läste du en bok senast: Förra veckan
Var du på konsert senast: Aldrig varit på nån
Köpte du något senast: Idag, popcorn <3
Kysste du någon senast: Typ ett tag sedan
Svor du senast: Hela tiden? D:
Sjöng du senast: I don't know..
Är det sommar: nästa år
VEM…

Saknar du:
Julia
Rörde dig sist: Lillebror, NEJ INTE ALLS MISSTOLK.
Kysste dig sist: Hm, Melker, HAHAHAHHA<3 eller alltså, pussade. Inte seriöst, jag lovar!
Gjorde dig riktigt glad senast: En kille på bussen som satt och spelade lufttrummor hej vilt.. Jag dog.
Fick du sms från senast: Ida
HAR DU…

För många vänner:
De jag har räcker :D
Tvångstankar: Alltså jag är inte alls efter, men vad är det?
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Nej, tonar.
Brutit några ben: Lilltån <3
Några piercings: I öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Svar, ja.
Bra självförtroende: Absolut inte
Kysst någon: Ja
Haft sex: Nej
Köpt kondomer: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Nej
Blivit dumpad: Nej

HUR….

Går du:
Med benen? Eller va?
Fördriver du tiden: Haha....
Mycket pengar har du: 1700:- spar till en kamera. Tog 100 kr idag till bio. Jag är en bra sparare! :)
Tjänar du pengar: Ja
Ofta diskar du: Diskmaskin vettu
Ofta städar du: Inte så ofta :$
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Tillräckligt.
ÄR DU..

Förstående:
Kanske, fattade inte helt
Öppensinnad: Ja
Arrogant: Vad fan är det?
Osäker: ja
Blyg: Njaa, bara för främlingar
Smart: Ganska
Sentimental: Va?
Pratglad: Haha det är bara förnamnet...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!