Hej mitt vinterland

Jag kan inte riktigt förstå att det bara är 3 dagar kvar till julafton. Det har liksom inte gått upp för mig ännu att vi är så pass nära min favorit högtid nu. Snön ligger vit på mark, träd och hustak.
Igår gick vi sista dagen i skolan och senare under kvällen var det julbord osv för ungdomar nere på Folkets Hus. Vi i cafè-gruppen mm. fick en super fin julklapp vilket får en att bara älska huset och personalen ännu mer, de lägger ner så enormt mycket tid på oss ungdomar så man nästan inte kan begripa det.
Jag har köpt nästan alla julklapparna som jag skulle och har endast ån enstaka kvar vilket känns otroligt skönt.
Nu vill jag bara hälsa alla ett välbehövligt lov och semester. Puss o kram <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!