Hos pappa

Hej på er! :)




Vid halv 4 idag åkte jag in till Birsta med lillebror och mamma och det blev några nya inköp, en bikini och en solhatt till Hurghada, en jätte snygg beige skjort/tröja (både tröja och skjorta i ett, låter invecklat men jag får väl ta och visa den någon dag) som jag tänkte ha på måndag då skolan börjar. Sen köpte jag en lite ring på Ur & Penn.




Just nu är jag hemma hos pappa och vi har pratat lite om resan nästa vecka, är så jävla sjukt taggad! Undra hur många gånger jag har sagt det nu, hoppas ni inte tröttnar :')





Nu ska jag se på lite TV innan jag går och lägger mig. HEJDÅ! :)
Postat av: Anonym

Hej läs gärna min ny statade novell blogg om Eric Saade du hittar den här: http://perfectsaade.blogg.se/

2011-08-20, 23:23:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!