Blogg torka

Alltså, jag måste börja inlägget med att be så hemskt mycket om ursäkt! Har helt enkelt inte haft nått vettigt att skriva om på sista tiden, då man har varit halsjuk och för det mesta bara varit hemma och tagit det lugnt.
Denna vecka har jag varit med Julia en kväll och i går sov Hannah här. Det är allt jag har gjort den här veckan, vilket känns extrem tråkigt med tanke på att snart är det bara två veckor kvar av sommarlovet, taggar redan nästa sommar som jag vet kommer bli 1000 gånger bättre, moppe, gatufesten osv.
Men en sak är posetiv med att sommarlovet tar slut och det är ju att två dagar efter skol starten åker jag till Hurghada! Min första utlandsresa och jag har redan stor resfeber!
Imorgon blir det ''grill fest'' med familjen och andra vänner så då händer det ju iaf något ut över det vanliga. Efter det så ska jag till pappa över helgen. Hoppas att väderprognoserna inte stämmer för jag vill ha sol!
Bild från juli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!