Alice Cullen

Hon är en av min favorit! Vem skulle inte vilja ha henne som syskon liksom

Alice Cullen (född Mary Alice Brandon) är en av Esme och Carlisle Cullens adoptivdöttrar. Alice har, precis som sin adoptivbror Edward, krafter utöver det vanliga; hon får visioner och kan se in i framtiden. Alice är väldigt modemedveten och hon är Edwards favoritsyster; hon stöttar honom alltid. Hon är ihop med Jasper Hale. Hon tycker mycket om Bella och är väldigt envis.

Alice minns inget från sitt mänskliga liv, men hon får senare reda på att hon satt inspärrad på ett dårhus för sina uppenbarelser. Hon blev förvandlad av en gammal vampyr som beskyddade henne från jägarvampyren James, och Alice tror att hon blev förvandlad kring början av 1900-talet. Det enda hon vet om sin familj är att hennes föräldrar inte var väldigt sociala, att hon hade en lillasyster som heter Cynhtia, och att Cynthias dotter fortfarande lever.

I filmerna spelas Alice av Ashley Greene.

(hur jäkla fin är inte Ashley Green på en skala då? :o)

 

Som Alice:

(upprepar igen........ ALL fakta är från Wikipedia)

Postat av: chaiimphoemphon

aah, men vafan ska ni va sura på mig för? bara för att jag hoppar av? och du ska säga att jag över reagerar va gjorde ni då jag sa att jag inte skulle vara med då? Aa dåså du ska inte säga nått. och jag orka inte tjafsa med er om det. Och du ha själv sagt att cp till nån i klassen nån gång också! Eller nåt annat dumt. Så du ska va tyst. Och gosid för 5 kr. NEJ tack. :*

2011-04-23, 12:40:23 - URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!