Om mig

Tio första
Första bästa kompis: Julia Melander och Elin Thunfors
Första kärlek: haha de ni.
Första husdjur: Ville, Emil och Skott
Första semester: ja vad menas med de :s men typ, då jag åkte till stockholm då jag va ett år? :D (a) haha
Första köpta skiva: Som JAG köpte? Jag minns inte. haha inte en aning.
Första riktiga kärlek: aldrig. typ ;o
Första piercing: öronen då jag gick i 6:års
Första konsert: vet inte.

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Jag har aldrig varit på en dejt. Varför skall man hålla på med sådant?
Blivit kär vid första ögonkastet:
Fastnat med blicken i någons urringning?: haha nej?
Fått ditt hjärta krossat: njaa
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.
Haft ett one night stand: Absolut inte.
Busringt till någon: ja
Kramat en kändis: Inte vad jag vet ;)

Sju namn du tycker är fula

Bertil
Anna
Berit
Britt
Karl
Sven
Bert


Sex saker du gjort idag
Vaknat
Ätit frukost
Suttit vid datorn
Ätit godis
Vare trött
Matte

Fem favoritsaker utan rangordning
Mobilen
Datorn
Min säng (a) hehe.
kommer inte på nått mera just nu..

Fyra personer du kan berätta allt för
Hannah
Bea
och typ, ingen ;)

Tre val
Blått eller rött?
blått
Sommar eller vinter?
sommar
Choklad eller chips?
Choklad

Två saker att göra innan du dör
Åka utomlands
Bli kär ;o

En sak du ångrar
Det kan få vara hemligt :)
Postat av: M A L I N :)

Hihi (: <3

2010-09-19, 22:01:09 - URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!