THE ONE AND ONLY IDA SKRIVER!!!

CHACHA BITCHES! Annas dator är sönder så jag tänkte skriva ett inlägg åt hon :D

Här är några bilder som jag tänkte visa:
JAG:
HÄR ÄR JAG
Älskar att jag ser så besatt ut<333333333 men jag hade inget annat </3

NOTERA GUBBARNA JAG RITADE I BAKGRUNDEN, DET ÄR PÅ VÅR SKOLAVSLUTNING, SÅ SÖTA VI VAR! HIHIHIIH
NOTERA GUBBARNA I BILEN JAG RITADE!!   Det är på vår skolavslutning:D åh så söta vi var! hihiihih

Anna och Julia förra året 8D



Jannes rumpa... och vi ser ju Anna där i bakgrunden så vi skyller på att de är därför jag la upp bilden!
Bosse säger att happymeal kan beställas enligt tallriksmodellen!
But let's do what we can to keep it a secret!

Alltså seriöst, varför lutar alla, ALLA lärare sig så där? Är det bara på vår skola eller???
Och varför måste dom alltid stinka kaffe och andas de rätt upp i ansiktet på en när man vill ha hjälp?:(


HÄR ÄR JAG I RULLSTOL, TÄNKTE VISA LITE OM HUR BRA JAG ÄR PÅ ATT RITA BARA :)

YAAY ETT TILL KONSTVERK


HAHAHAHAHA FATTAR NI, GEORGE BUSH, BUSH, BUSKE OCH HAN HAR MASSA BUSKAR PÅ SIG<3



Föresten! Lyssna på Ke$has nya album! Sjuuukt bra låtar!
Nu funkar inte spotifylänkar av nån anleding?? Aja, personligen är dom här låtarna i hennes nya album bääst;
Boots & boys
Sleazy
Blow
Cannibal

såjevlanajs
HMM det är min skitbraá lista, undrar om länken funkar??

AJA HEJDÅ :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!