sorry för dålig upptadering

men var inte hemma igår, efter bion sov jag hos bea, och vi typ gick ner och badade både på kvällen och morgonen igår, mamma kom och hämade mej vid 2 och då åkte vi upp till härnösand till kusinernas sommarstuga. där vi åt mat, badade tunna och i deras sjö. sen åkte jag, dennis och rasmus vattenring alla tre på en ring för två, jag var livrädd fatt det vart as lite luft satt jag trodde vi skulle välta x'D annars var det sköjj (: kom hem igår kl 12 och då gick jag och la mej fatt jag var sjukt trött :p och vaknade halv 12 i morse och nu sitter jag här :))

lite bilder från igår


christer


moster milla


jätte fin bild christer tog..


-en bild bara


- en bild bara
Postat av: Lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster. Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta? Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

/ Lina

2010-07-18, 17:26:38 - URL: http://lawliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!