Svar

Fick två kommentarer från någon Ella utan att hon lämnade e-post adress eller sånt så svarar här...

Ella
om jag idag:

Jag tyker du är jete söt men jag unddrar vadd du hetter i melan namn?

svar: haha tack.. undrar varför det är viktigt att veta? :p



Ella om frisören sen birsta:

hej.
jag hetter ella, jag elskar din blog.
lässer den varge dag menn jag har inte komenterat förut för jag inte viste hu man jorde
men jag tyker du ska ha råsa för de är jette fint :)
kramar från ella!

svar: tack så mycket! förstår inte vad du menar med rosa ;p
Postat av: Hannah (:

Wonder vem Ella is...(:

Svengelska! :O

2010-12-23, 19:02:29 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!