dag 7

♥ Dag 7 – Mina vänner.

Hannah har jag umgåts sedan 4:an, vi har aldrig bråkat och skrattar väldigt mycke då vi är med varandra. Vi behöver inte ens prata så börjar vi skratta, (haha sämst humor). Det som är så bra med henne är att man alltid har roligt då man är med henne och att man alltid kan lita på hon.




Ida har jag umgåts med sedan 3:an men i början gillade vi nog inte varandra så speciellt mycke (haha minnen). Det var nog i 5:an som jag började vara med Ida och vi blev snabbt väldigt bra kompisar. Kan säga att vi har många bra minnen tillsammans men också några dåliga men det har vi kommit över, vilket jag är glad över. Ida är den jag alltid snackar med om jag vill prata om något för hon förstår och vet vad man pratar om.

(gammal gammal gammal..)


Julia har jag varit med enda sedan dagis. När vi skulle börja i 1:an flyttade hon till Timrå och började på Vivsta Skola så då tappade vi kontakten men var med varandra ibland eftersom att våra mammor är väldigt bra kompisar. I 5:an började hon i min klass igen och vi började nog vara med varandra på engång. Julia fick mig att synas mera och alllt och alla förändrades nog då hon kom, dock på ett bra sett. Har många bra minnen tillsammans med henne men nu har vi börjat glida isär lite.




Emma har jag känt sen 4:an men vi har väl inte haft så jätte bra kontakt förens vi började i 6:an. Jag älskar Emma, hon är jätte rolig och as gullig som person. En person man kan lita på och aaa, hon är så gosig! Som en nallebjörn :D haha.

(enda bilden som fanns på emma xd)

Bea är lite som Emma, skit söt, nån man bara vill krama om liksom.



Nadja har jag inte så bra kontakt med längre, men vi är kompisar och umgås lite på skolan och så. Skit snäll person som aldrig vill nån något illa. AS BALL HELT ENKELT! :)

Chaim och Linnéa flyttade hit i 6:an och tycker dom är as shysst. Är inte nära vänner men dom är super!



Måste även ta med Julia D och Lisa, har börjat vara med dom på skolan nu i 7:an och dom är verkligen skit roliga. Skrattar sönder då jag umgås med dom och dom är helt enkelt bäst och hoppas att vi kommer bli ännu bättre vänner i framtiden :D

(Lisa och Julia)
(Ida och Hannah)

(hade inga bilder på nadja och linnéa :p)


Kan ju konstatera att alla mina kompisar har bäst humor! Finns nog ingen dag som man varit med dom då man inte skrattat ;p


♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina syskon.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Min kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag i detalj.

♥ Dag 7 – Mina vänner.
♥ Dag 8 – Mina passioner.
♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mitt arbete.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Fula ovanor.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Min önskelista.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!