dag 3

♥ Dag 3 – Mina syskon.

Jag har en storebror som heter Robin och är 18 år. Jag kan säga att vi inte kommer så bra överens och har inte så mycket kontakt. Men han är ändå en viktig del av mitt liv. Han går tredje året på fordonslinjen vilket betyder att han tar studenten till sommaren. Han har nyss fått en bil så han är aldrig hemma, haha. Mer om han finns väl inte att berätta.





Min halvlillebror Eric är 8 år och går i 2:an. Han är allmänt jobbig och, nej nu ska jag inte överdriva heeh.. Det finns väl gånger då vi kommer överens och har det rolig tillsammans, men det är inte så ofta. Det blir mycke bråk och tjaffs vilket jag önskar vi kunde skippa, men jag antar att jag får stå ut med det :p





Oscar är min bonus bror, alltså är jag inte släkt med han men jag räknar han med i syskon skaran ändå. Här finns det inte så mycket att berätta. Han är 10 år och går i skola i stan sedan hans mamma flyttade dit. Jag undviker hellst mina småsyskon fatt dom går mig på nerverna men ibland kan han vara riktigt shysst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!