sorry glömde igår! dag 15

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Min största dröm just nu är att få åka utomlands till ett soligt land. Har aldrig varit utomlands vilket suger. Hoppas på att få följa med pappa och Anette till Egypten nästa år. :)


Haha min fina pappa och nån gatuförsäljare i Egypten :)

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina syskon.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Min kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag i detalj.
♥ Dag 7 – Mina vänner.
♥ Dag 8 – Mina passioner.
♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mitt arbete.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.

♥ Dag 16 – Fula ovanor.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Min önskelista.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!