stockholm ! :D

då var man i stockholm då, kom till T-centralen ca, halv 12. då gick vi runt i stan lite och kollade på slottet. var in på H&M ch köpte en hår toning och en concealer. nu är jag hemma hos mina tremänningar, är grymt trött och har as ont i bena och fötterna. sen ska vi se på twilight då, fatt mamma har inte sett dom. jag lägger in lite bilder här under ;)




jag och lillebror på tåget


och i stockholm vare rena sommarn gämfört med sundsvall, inge snö och redan blommor ;o


riksdansån


riksdan


slottet från en konstig vinkel ;p


vakter utanför slottets baksida


vakterna var as läskiga, med sina vassa knivar och stora givär eller vad det nu var ;o


på sergels torg var det en kille som satt och spelade as cool musik på vinglas :o

Postat av: Anonym

det heter sergels torg inte sergelstorget -.-

2010-04-10, 17:46:09 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!