What to do

Hellu, tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på tv och suttit vid datorn bara.
På onsdag ska vi åka upp till Härnösand och hälsa på en kompis som jag inte träffat på typ flera månader?? Eller något sådant. På torsdag ska jag äntligen klippa mig, mitt hår är väldigt slitet just nu, men jag önskar att jag kunde behålla längden.. Går ju aldrig att spara ut för mig pga att jag plattar det så jag sliter ut håret innan det hinner växa.


Testade även en snabb grej på hur man kan göra med håret om man inte har så mycket tid att fixa det. Jag som inte har så jätte tjockt hår delade upp håret i två delar på varsin sida av huvudet. Sen snurrar man håret och her ihop det till en bulle. Gör samma sak på andra sidan och fukta lite på ''bullarna''. Jag hade det så i cirka en kvart (eftersom att mitt hår blir lätt krulligt om jag har sånt för länge) och sedan släppte jag ut det, och tadaaa, jätte fina vågor/lockar. För er som inte har mitt hår så kan man nog sova med ''bullarna'', skulle tro att det funkar lika bra :) Hoppas ni fattade vad jag menade.. Hehe.
Puss o kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!