Empty heart

Kan inte komma på något särkilt att skriva om för tillfället. Idag gjorde jag samma sak som igår, alltså tog det lugnare än lugnast. Imorgon åker vi upp och hälsar på Oscar och hans mamma. Känns skönt att göra något och inte bara att sitta hemma. På fredag åker jag även till pappa över helgen. Ska försöka övertala Bea om att följa med, om det går bra så kanske jag får med mig Hannah också, vi får se vad pappa säger :)
Nu tänkte jag gå och duscha så jag slipper att gå upp jätte tidigt imorgon eftersom vi skulle fara runt 12 tiden. Puss och kram till er :)


Hah, närbild..
Postat av: aamandaolivia.devote.se - mode, foto och vardag.

finis!



sv: Visst är hon! :)

2012-01-06, 13:22:18 - URL: http://aamandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!