Arg

Ja som jag sa hade jag kollat på ett objektiv på tradera som jag vann. Och när jag fick hem det visade det sig att det var en jävla termos?!?! som sedr ut som ett objektiv?!?!??! Jag missade tydligen det i texten och fyfaaaaaaaan vad sur jag blir. ASLdaäsödSAÄldÄA. Jadu. Hoppas jag får skicka tillbaka det för annars, ja något...

Annars är det bara bra! Ska ta och tona håret mörkt igen innan jag lägger mig förhoppningsvis, ska bara tjata lite på mamma. :)
Imorgon blir det skola och sedan teater på folkan kl 19. Ha det bra vänner!



Postat av: Harry Styles/Liam Payne novellblogg

sv: Det är den här bloggen! haha :D Jag fixade länken i inlägget så det ska fungera nu :)



2012-02-09, 20:48:09 - URL: http://hazzay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!