100 frågor

SENASTE:

1. Dryck: Vatten

2. Telefonsamtalet: Bonus pappa

3. SMS: Bea

4. Sång du lyssnade på: Hoffmaestro - Young dad

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Jag dejtar inte.....

7. Har någon varit otrogen mot dig: Nope

8. Varit kär: Tror jag nog

9. Förlorat någon speciell person: Ja

10. Varit deprimerad: Nje

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Inte helt

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Svart

13. Vit

14. Puder rosa (ÅH VAD FÄRGGLAD JAG ÄR <3)

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Jajamen

16. Fått ditt hjärta krossat: Tror jag inte

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja.. Händer rätt så ofta

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja, lite kanske

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det vet jag redan sen innan

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha ja.

21. Kysst en kompis: Nej

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Nästan alla

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Vet ej, två kanske?

24. Har du några husdjur?: Japp, tre katter och en hund hemma hos min pappa

25. Vill du ändra ditt namn: Haha nej orka...

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Åt tårta ;)
27. Vilken tid vaknade du idag: 6:30

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg i sängen

29. Någonting som du längtar till: Helgen - STOCKHOLM <3

31. En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: (Tystnat)

32. Vad lyssnar du på just nu: Stormen

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja, min kusin och en på skolan...

34. Vad gör dig irriterad just nu: Inget speciellt

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Anna

37. Singel/upptagen: Singel

38. Stjärntecken: Stenbock

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: Söråker/Ala

41. Gymnasie: Ingen än så länge

42. Högskola: Ingen än så länge

43. Hårfärg: Svart/brun

44. Långt eller kort: Mellan

45. Längd: 165

46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag har dålig humor

47. Piercings: I öronen om det räknas?
48. Tattoos: Zerooo

49. Höger eller vänster: Höger

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Ingen

52. Piercing: Öronen

53. Tatueringen: Ingen

54. Bästa vän: Julia o Elin

55. Sporten du spelade: Oj, haha pingis och innebandy men det var då en jääävla lång tid sedan

56. Husdjur: Fiskar ;)

57. Vaccination du minns: Haha vafan?

58. Konsert: Har nog aldrig varit på en :s

60. Alkohol du drack: Smakade öl av mormor om det nu räknas?

 

JUST NU:

61. Äter du: Ingenting

62. Dricker du: Inget

63. Är du på väg att: Gå och lägga mig

64. Lyssnar du på: Vinden

65. Väntar du på: Bättre tider

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Jorå

67. Vill du gifta dig: Jarå

68. Karriär i åtanke: Något med samhället :s

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Bruna ögon <3

70. Kramar eller pussar: Båda

71. Kort eller lång: Lång

72. Yngre eller äldre: Äldre

73. Romantisk eller spontan: Båda, fast hatar för mkt romantik så mer spontan då

74. Snygg mage eller snygga armar: Bryr mig inte

75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

76. Känslig eller inte: Alltså han måste ju kunna visa känslor men palla en grinunge...

77. Ragg eller förhållande: Mittimellan, HEHE

78. Bråkstake eller tveksam: Vadå tveksam? Mellan då eller nåt..

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: I mina drömmar ;);) Haha nej men... nej...e

80. Gjort något sjukt spontant: Njaa, jag är inte så spontan av mig

81. Tappat glasögon eller linser: Solglasögon om det nu räknas?

82. Haft sex: Nej

83. Krossat någons hjärta: Har jag säkert

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja

85. Har du blivit arresterad: Nej

86. Dissat någon: Haha ja

87. Gråtit när någon dött: Förmodligen

88. Gillat din killkompis: Ja

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Det beror på

90. Mirakel: *HOST* Ranelid. Alltså faaan för den låten.. Men jag är tveksam till mirakel

91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej

92. Himlen: Jag vill tro

93. Tomten: Haha nej

94. Att kyssas på första dejten: Jag dejtar inte men

95. Änglar: Nej men det är fint att ha i åtanke

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Omöjligt

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Aldrig haft någon ;pPp

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Så klart det är

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: 99,9%


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!