Moments like this

Hejsan! :D
Tänkte börja med att säga att jag är super glad just nu och har varit det halva dagen. Har fått tillbaka några prov och en diagnos och aa, tänkte berätta vad jag fick för det har verkligen aldrig gått så här bra förut. Vi har ju ett nytt betygsystem och för de som inte vet hur det funkar så har vi A-F:
A: MVG (extremt svårt att uppnå)
B:
C: VG
D:
E: G
F: IG
De emellan är bara emellan betygen då som ni kanske fattar, hehe :p
Jag fick:
Fysik: B
Matte: C (har fått bättre men ändå)
SO: MVG (är inte klar än så har inte fått det slutgiltiga betyget på det)
Engelska diagnos för nior: A
Så jaa, ni kanske förstår att jag är lite glad.
Postat av: aamandaolivia.devote.se - mode, foto och vardag.

gud va kul att det gått så bra :) kramis

2011-10-27, 16:22:39 - URL: http://aamandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!