All over you

Hej alla bästa!
Idag har jag hunnit med lite av varje och känner att jag är väldigt nöjd med lektionen. Jag hängde med på alla lektioner och var en av de som kunde svara på flest frågor i SO'n så vi hade cenarium (tror de stavades så??). Efter skolan tog jag en promenad hem vilket jag brukar vara för lat för att göra och hemma tränade jag i ca 1 timme, får hoppas jag orkar fortsätta i den här takten nu.. Den senaste timmen har jag suttit och pluggat SO, gjort klart musikuppgifterna och till och med hunnit tränat på spanska orden. Känner mig ganska stolt, tycker det borde vara tillåtet att skryta ibland med tanke på hur jäkla lat jag är, hehe..
Postat av: Marill 3lf

Åååh vad glad jag blir att du skriver igen:D

tack du är otroligt fin du med<3

2011-10-12, 20:27:58 - URL: http://marill.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!