Never say never

Hej alla snygg, fula, coola, töntiga, fega, modiga och alla ni andra! :)

Sorry för sämst uppdatering men var på bio och sånt med Matilda igår. Vi såg Justin Bieber's film ''Never say never'' Måste säga att den var bättre än jag trott. Trodde den skulle vara lite tråkig och typ bara handla om hans liv och bla bla bla. På ett sätt så handlar den ju om hans liv men jag blev iaf imponerad av hur han kan klara av allt. Han växte i mina ögon iaf. Till och med Matilda som inte gillar han så speciellt mkt, tyckte att filmen var jätte bra. Så även om man inte gillar han så kan man kolla på filmen för man kan ändra uppfattning.

Nog om filmen nu! Före bion var vi på stan en stund och sedan käkade vi på Donken där vi även mötte upp Matildas kille Kalle som jag inte träffat förut. En lyckad dag iaf :)

Idag har inget speciellt hänt, så aa. Ska ta och göra ett till inlägg på en gång som kommer upp om ett tag sen ska jag ta och kolla Bloglovin som vanligt. Kram kram

Postat av: amanda

sv: åhhh ja! :) den är verkligen rörande.

2011-03-26, 19:59:18 - URL: http://aamandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!