Bloggpaus

Hej :)
Det har inträffat en liten sak så jag kommer tyvärr inte kunna blogga nåt på nån vecka.
Vissa helger kan jag slänga in några inlägg men det blir inte ofta..
Ledsen att det bkev så här men lovar att ta igen de sen då jag kan blogga igen.
Ha det bra så länge. Kram<3
Heeeey det är idalehman the one and only som skriver åt anna aka annapanna,
ni får några skitkula bilder från min dator bara för att jag måste göra so'n men inte gjort den än och den ska va klar tills imorgon... :
haha ganska skön min? ARISTOCATS IN MAH HEART.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA NI FATTAR VA
Hej mitt namn är valross 
"hur hänger man sig?" ... alltså.. wtf? och hur hänger man upp tavlor. ALLTSÅ VA HAHA
ALLTSÅ HUR COOLT ÄR INTE DET HÄR? VEM FÅR ETT SÅNT HÄR CHIPS LIKSOM, JAG LOVAR ER MINA VÄNNER ATT JAG ÅT DET MEN OMSORG OCH KÄRLEK, OH CHIPEZ, I WILL NEVER FORGET YOU.
Rolig video värd att se:
http://www.youtube.com/watch?v=H_16_5kGh3I
Det heter näääsa! näsa! inte nos!!
Låtar att höra: ( om ni inte hört, inte nya xD)
Damien Rice – Cannonball
Blind Pilot – 3 Rounds And A Sound
Daniel Adams-Ray – Lilla lady
Klubbhoppers – Suck My Dick - Blackroom Edit
The Offspring – Self Esteem
Owl City – The Technicolor Phase
The Sounds – Living In America ( ÄLSKA THE SOUNDS!! FETT SKÖN STÄMNING DE VA NÄR DE SPELADE PÅ GATUFESTEN FÖRRA SOMMARN ELLER??)
Håkan Hellström – Saknade te havs
Oli Chang – Chicken Techno (<3333333333)
Toploader – Dancing in The Moonlight Är den bästa låten skapad, inse känslan och lyckan när man hör den!!
haha mitt långinlägg här vettni, värsta romanen<333
nu ska jag göra SOOO!!
POSPOS
Postat av: annaa

Tummen upp :D Dina bilder var verkligen fina Ida <33333333 TACK TACK!

2011-03-03, 19:40:00 - URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: lovisa

haft en bra dag?:)

2011-03-03, 20:06:38 - URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: louise

Hej! skulle vara glad om du kunde svara va du tycker om mina nya stövlar? :) kram.

2011-03-03, 20:32:15 - URL: http://louiseeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!