Bara för att jag har tråkigt

134 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - kanske
Hur många har du varit kär i? – vet inte
Är du kär just nu? - nej

- Elva frågor om dig själv
Namn? – Anna Westin
När fyller du år – 17 januari
Några piercingar? – öronen

Vad har du på dig just nu? – kläder ;)
Vilken årstid är bäst? – sommaren, inte så svårt val
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att inte behöva kliva upp utan att man bara kan ligga och dra sig

Vad tycker du mest om hos dig själv? Typ att jag nästan alltid är så glad

Vad är du bra på? Kan inte komma på nått speciellt
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Ensam
Isåfall, vem? Min nalle
när hade du senast sex? aldrig
- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Typ de närmaste, hannah, ida, julia
Vem är den roligaste av dina vänner? Åh, svårt att bestämma, typ alla är roliga
Vem är snyggast av dina vänner? I don’t know, alla är snygga

Vem är mest partyprisse? Typ ingen
Vem är den du helst har filmkväll med? Julia, skräckis ofc. Jag sitter och gömmer mig under filten, haha
Vem av dina vänner är mest "evil"? Ida ;D

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? -

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nej
Vem är farligast i din familj?  Det beror på hur man ser det
Vem ser roligast ut i din familj? Vet iiiiiiiiinte
Vem är coolast? – inte små grisarna iaf
Har ni något husdjur? – ja, hos pappa
Mest gemensamt med? – typ ingen
Underhållningen? – men bajs frågor
Roligaste kvällen med familjen? Vet ej
10 frågor om idag
Vad har du gjort? – firat brodern min
Vad ska du göra ? – lata mig
Har du gjort något dåligt idag? Inte vad jag vet
Har du duschat idag? halvt
Är du trött nu? - nejdå
Går du i skolan? – inte idag då men.
Har du varit i skolan idag? - nej

- ANNAT
Hur mår du just nu? – bara bra
Har du piercat dig? ja
Är du hungrig nu? – lite kanske
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - spotify, blogg.se, msn, bloglovin och fb
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? mamma
Vem sms:a till dig senast? julia
Vem sms:a du till senast? gustav
-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Nån timme sen

Hur länge sen var det du träffa din farsa? – några timmar sedan
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - ja


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? – nej, har bara uppe spotify för nöjets skull
Vilket är ditt favoritband/artist? Haha Justin Bieber. Fast jag lyssnar på allt möjligt
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor ? - ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - ne
Använder du hårspray? - sällan
Använder du volymspray? -nej
Använder du mousse? - sällan
Använder du deodorant? – men ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? – nepp, men solpuder
Uppsatt hår eller utsläppt? – uppsatt, fast har oftast nersläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – men hahahaha, nej

KÄRLEK
Är du kär just nu? – nej? Den frågan har redan varit..
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? – kan jag inte påstå
Har du snott en kompis pojk/flickvän? - nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – typ singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Antagligen inte

Vem sov du senast bredvid? – hmmmmmm, det måste ha varit nadja för typ jäääätte länge sen hemma hos Ida. För om någon sovit på golvet bredvid mig räknas väl inte de?
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? – nej :s
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – HAHA NEJ? Jag är inte lebb :)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – verkligen inte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!