Sofia Vassilieva

Såg på ''Allt för min syster'' igår och hur jäkla bra är inte den filmen då? Sorglig som in i skogen. Meningen med filmen är så rörande men ändå superbra. I huvudrollen är det en tjej som heter Sofia och är 18 år, och jag skriver där är för hon är en sjukt bra skådespeleska och så jäkla fin! Hon rakade även av sitt hår för rollen i filmen, wow säger jag bara..

Sofia och motspelaren Thomas Dekker som också spelar cancersjuk i filmen. Rätt så snygg är han ju också!
Postat av: Rocka´elf

jag har inte så många bilder men kan lägga upp lite mer bilder i inlägget. Men det kanske är en till två bilder. för jag har inte bilderna kvar på datorn tyvärr :s

2011-06-22, 12:26:52 - URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!