Hurghada - Egypten


Bilder från Hurghada, vet dock inte om det är samma ställe som vi ska bo på men bara så ni får se hur det ser ut där :p

Har glömt att berätta det men i slutet av augusti då skolan har börjat får jag följa med pappa och hans fru till Hurghada! Första gången jag åker utomlands så det ser jag fram emot :D


bild från förut idag
Postat av: chaiimphoemphon

aa men jag har ju inte hört derass låt så aa ^^



åååh va kul vill också åka utomlands sverige suger :( iallafall just nu... det har varit dåligt väder i en vecka nu kanske? uscha inte bra!!!

2011-06-20, 23:52:48 - URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!