nanana

Hello miss pancake!

Nej men hejsan :D Idag hade vi elevnsval sista timmen där vi bakade kakor. En sak som är sjukt dåligt är att vi 7:or inte får åka till Skönvik och åka slalom/snowboard på Idrotts högstadiet för att de är bara på fredagar. De va samma skit med bowlingen så jag sket i idrotts högstadiet och tog elevensval ist.. Efter skolan gick jag hem och nu sitter jag här, typ planerar tjej middagen som jag ska ha nästa helg för att jag har fyllt år. Ska fortsätta kolla runt på lite bloggar och sånt nu. Vi hörs. CIAO!! :D

Postat av: Karro :)

Hej :D Jag har startar en frågestund på min blogg så du får gärna fråga en fråga så att jag får in några styckna iallafall (a) :P

2011-01-12, 18:20:50 - URL: http://krokhyllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!