Jaoooo

Shabba! :D

Kunde inte uppdatera bloggen igår för dels var jag med Hannah sen var jag tvungen att göra lite skolgrejer till SO:n. Men nu ska jag ta igen de! På skolan idag gjorde vi inte nått speciellt, sista timmen hade vi HK och jag och Josefine skulle göra hasselbakspotatis men den blev aldrig mjuk så då tog vi ut den och delade på den och skulle skiva den och steka ist, men den blev ändå inte mjuk.. Lyckat! Sen satt vi där och åt sist av alla för alla var redan klara.. Haha. Efter skolan tog jag bussen till mormor en stund tills mamma kom och då jag kom hem jobbade jag lite engelska och nu sitter jag här :D Som ni kanske märkt.. heeh. Eftersom att jag inte satt vid datorn har jag sjukt många bloggar jag måste kolla på Bloglovin så tänkte ta och göra de nu. Uppdaterar mer snart tror jag.







Bilder sen igår då jag och Hannah gick till skolan. De var sjukt fint med soluppgången och allt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!