Bok tips

På skolan håller jag på att läsa ''Jag saknar dig, jag saknar dig'' Den handlar om två enäggstvillingar som heter Cilla och Tina, en dag när dom ska springa till bussen blir Cilla påkörd och dör. Boken handlar om hur Tina, ensam får vara kvar och leva utan sin älskade syster.

Kan säga att man blir djupt rörd av boken, man vill nästan sitta och storgråta. Boken har sjukt bra handling men är lite svår att komma in i från början men när man väl gjort de är de svårt att sluta läsa. Och tror ni jag vart nå överlycklig nu då jag såg att dom har gjort en film av boken!? :D Fast den har inte haft premiär än, så längtar som i skogen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!