Mer jul

Jag beklagar verkligen att jag inte har några bilder att lägga upp. But that's life då man inte har en kamera...  På något sätt blir det väldigt tråkigt då man inte kan dokumentera dagarna med bilder.
Julen närmar sig allt mer, någon mer än jag som är super taggad? Dessutom är jag färdig med alla uppgifter i skolan förutom spanska provet vi har på onsdag men det är rätt så lätt.
Imorgon är det bad med skolan vilket jag INTE ser fram emot.
Helgen blir rätt lugnt så kanske slänger jag upp några inlägg då :) ska försöka ta några bilder ute med den kameran jag har om jag kommer ihåg.
Peace out :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!