Hej guys

It'sa me, maario! Ne jag jag skämtar det är Ida som gästbloggar igen.
Anna har hängt med mig sen efter skolan och vi ska upp och jobba klockan 6 till 12 snart faktiskt!!
Jag kan presentera mig med den här bilden:

When your friends have some snacks or candy you're like..







Japp då har ni träffat mig rå, om ni ska veta nåt om mig så är jag chokladberoende. Det bekräftade min no-lärare häromdan... det är ytterst oroande.
Jag gillar inte när folk tar min hand men jag älskar kramar. Jag är konstig i stort sätt mer behöver inte sägas.

Let's see om jag har några roliga bilder att visa...

Här är min förebild. Hon inspirerar mig <3

Ja. Det här var inte så kul. Känner mig stressad för Anna vill se vad jag skriver... hon tror jag skriver om Justin Bieber Jag kan ju säga att bara för att han har en ny frisyr och hans kindben är otroligt sminkade på vissa bilder så han ser ut som en brunhårig Ken-docka gör han inte bättre. /Alla bieber fangirls attackerar mig och säger: "man hans röst har faktiskt mognaaaat...!!" det ändrar inte heller hans värdelösa låttexter.
Åh vad mycket hat jag har mot denna individ, jag borde sluta innan det är försEEEEEEEENT.


Anna har dåligt tålamod, HEJDÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!
Postat av: Emma

Den förste rackaren såg ut som Melker..

2011-12-20, 17:04:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!