svaren från frågestunden

Elin om frågestund..?:

Vilket är din favvoband/artist??? svar: jag har ingen direkt favorit, lyssnar på lite olika låtar, tx green day, justin bieber, de är det jag lyssnar på mest iaf.

Varför började du att blogga??? =) svar: jag vet faktiskt inte, ingen direkt anledning, tyckte det värkade roligt bara, satt jag testade :)

Malin om frågestund..?:

Är du oskuld? svar: haha ja.

Har du pojkvänn? svar: näpp

Vilken klass går du i? svar: ska börja 7:an till hösten :)

Har du några djur? svar: japp, 3 katter och en hund :)


sara om frågestund..?:

Ny design kanske? ahahah :D <3 svar: bytte nyss header och vet tyvär inte hur man fixar designen, hehe ;p


frida om frågestund..?:

Var idolbilden till kissie seriös? svar: nja, jag är inte precis ett fan av henne, tycker bara hennes blogg är underhållande att läsa. ;p


de var allt :) har ni några fler frågor är det bara att kommentera och fråga ;D

kram <3

Postat av: M A L I N :)

ja dte är riktigt fint i lidköping men mycket mysigare i hjo :D

2010-06-16, 12:11:53 - URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: amanda

Heej , <33 fin header och allt . Men om du vill ha en ny header och design så kan jag fixa det :) <33

2010-06-16, 12:32:38 - URL: http://maandiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!