hemma nu ;))

hejsan :)
var hos mormor idag, hade ändå inget annat att göra, har typ latat, gjorde nån slags kola och cornflakes grejer, nått sånt ;p kollar ut genom fönstret, just nu lyser solen, men där borta är det bäckmörkt, satt de blir väl regn antar jag. men nu ska jag strax äta :D

på torsdag åker jag till stockholm :D satt kommer nog inte kunna uppdatera då :( först på torsdagen då vi kommer ner ska vi ta grönalund färgan därifrån till findland, och sova över på båten, sen då vi kommer tillbaka på fredagen ska vi gå på grönalund hela dagen och kvällen :D vi sover på hotell den natten och på lördagen ska vi vara med mia och mina tremänningar i järfälla, och på söndag åker vi hem :(( ska bli sjukt roligt iaf ! :D

vi hörs, puss o kram :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!