2010-06-17

heejsan! :))
vaknade halv 12 och gick upp och åt frukost, icas crunchy med jordbubbs bitar och youghurt bitar, (sjukt goda flingor) med fil (y) en socker start kan man säga.. haha. idag ska jag väl bara fortsätta lata mej, det är sämst väder, har inte varit bra väder än på sommarlovet. blåser och skit. imorgon ska jag till pappa över helgen. nästa vecka kommer jag inte uppdatera bloggen nått, onsdag-söndag, för jag ska bort till mormor först och hon har ingen dator, och sen till jämtland och där finns inget internet, men det är inte säkert att det blir att åka till jämtland, kanske blir indal, och då finns det dator ;) men nu ska jag väl nart duscha, vi höreees.

herrooo. haha, kram <3
Postat av: M A L I N :)

hahah tack :D



jag brukar säga `` la `` ibland men säger oftast väll :D

2010-06-17, 17:03:34 - URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!