yes! :D

imorgon kommer tvillingarna så då får man va barnvakt igen :))) älskar seriöst barn.. hehe. så jäkla kul att va barnvakt, dom är så söta.

vi fick främmande till middagen, kevin och hans familj kom satt då va jag med han. fick typ damp skratt anfall hela tiden men det är ju inte så ovanligt när det gäller mej satt :) sen efter maten kom mina gudföräldrar med, och åt efterätt med oss :) lyckad dag kan man säga. får se om jag gör nå mer inlägg idag. men det tror jag inte.

slänger in dagens outfit, eller ja, det jag hade på mej senare på dagen efter stranden xd



svart linne - gina
gråa boyfriend cinos - rea på cubus




kram från, ja.. dampskrattande mej.. ! :)






Postat av: M A L I N :)

hehe jaa ;) jag gick i fotboll när för två år sedan sluta för det var så himla tråkigt ;(

2010-07-11, 22:20:39 - URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!