mer bilder från julafton


lite uttråkad jag såg ut att vara då.. haha


bror min och kusin
Postat av: Karro :) [novellblogg]

svar: Haha jag förstod att någon skulle lägga märket till den lilla tabben med namnen, du är den första hittills :P



Men asså, Christian (Justins kompis) är tillsammans med Mathilda, men den Christian ifrån cafét är en annan kille som Sofie känt sen hon var liten :)<3

2010-12-27, 22:13:46 - URL: http://bbejber.blogg.se/
Postat av: Karro :) [novellblogg]

svar: Haha jag förstod att någon skulle lägga märket till den lilla tabben med namnen, du är den första hittills :P



Men asså, Christian (Justins kompis) är tillsammans med Mathilda, men den Christian ifrån cafét är en annan kille som Sofie känt sen hon var liten :)<3

2010-12-27, 22:13:57 - URL: http://bbejber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!