frisören sen birsta

HEJ  :D

Om en stund ska vi åka till Bergeforsen för att Oscar ska klippa sig, efter det ska vi fara in till Birsta. Tänkte köpa två grejer som jag kan visa bilder på nu snart. Sitter just nu och lyssnar på musik och har jätte tråkigt, tror jag ska gå ner och spela PlayStation snar, hehe :p


Vilken av dom ska jag köpa? svart eller rosa?


Sen tror jag att jag ska köpa ett par lite tjockare tights också :)






Postat av: Ella

hej.

jag hetter ella, jag elskar din blog.

lässer den varge dag menn jag har inte komenterat förut för jag inte viste hu man jorde

men jag tyker du ska ha råsa för de är jette fint :)

kramar från ella!

2010-12-22, 17:53:33 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!