hemma ! :)

hejsan :)
sorry för den dåliga uppdateringen, men har inte haft nått internet där jag varit. igår sov jag som sagt hos mina gud föräldrar, jag var in till birsta med marina på förmiddagen och fick lite små grejer och en baseboll jacka, om det nu heter det :p och idag var jag hos mormor en stund och sedan var vi på resturang med några kompisar. efter det var vi till mc donalds och köpte glass och då såg vi några killar som trixar med motorcyklar på media marks parkering som micke och christer kände så då var vi upp dit och kollade på dom. det kommer några bilder sen igår. men hade tyvärr ingen kamera idag och kunde knäppa kort på killarna med motorcyklarna vilket var väldigt synd, det var en grym upplevelse att se när dom höll på med motorcyklarna, helt otroligt häftigt.

men nu till gårdagens bilder :




lennart slappar


medans jag hjälpe marina att göra tack kort till folk som varit på hennes 50 års kalas



dom här korten gjorde jag :




och det här gjorde marina:




det låg en hel del grejer på bordet :p


den här ödlan gjorde jag till matilda i falun för två dagar sedan :p

nu ska jag stänga av datan.

puss o kram <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!