stockholm om två dar !

jag räknar ner dagarna till stockholm :D har juh aldrig sett stockholm riktigt. har bah hundra kronor och det suger! ska köpa mörkare toning till håret och en ny concealer. det blir tåg ner dit, tar med kameran till stockholm och lägger upp lite foton då jag får tillfälle. vet inte om jag kan sitta vid någon dator där men vi får se. nu är jag iaf hos pappa. igår åt vi middag med pappas frus, barn och deras partners. nu ska jag duscha.

vi hörs, kraam ;) <3


asfalt :D<3
Postat av: Kusin Jessica

Oj, en väldigt rosa blogg :)

2010-04-06, 14:49:08 - URL: http://jessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!